کرپی الواتور

کرپی الواتور

کرپی الواتور

صنایع پیچ و مهره پایاپیچ پس از سه دهه فعالیت در زمینه تولید و تامین انواع کرپی و کرپی الواتور آماده همکاری با تمامی کارخانه جات، شرکت ها و ارگان ها جهت تامین کرپی،کرپی الواتور و زنجیر الواتور مورد نیاز آنها در تمامی گریدها با بالاترین کیفیت می باشد. قطع به یقین برای خریداران محترم موقع خرید انواع کرپی الواتور سوالات زیادی وجود دارد که دانستن آنها کمک زیادی به آنها خواهد کرد. سوالاتی نظیر اینکه قیمت انواع کرپی الواتور رایج در بازار چقدر می باشد و هر کدام از آنها ساخت کجاست و چه کیفیت دارند یا اینکه برای مصارف آنها کدام کرپی و زنجیری و با چه گرید و استانداردی از همه مناسب تر است.
ما با افتخار و با شما هستیم تا هر آنچه را که میدانیم در اختیار شما خریداران عزیز پایاپیچ قرار دهیم. لطفا با ما تا آخر همراه شوید.

کرپی الواتور ها که به آن ها بست قاشقک الواتور و یا کرپی زنجیر نیز گفته می شود دسته ای از کرپی ها هستند که بیشتر در کارخانه های گچ، کارخانه های سیمان، کارخانه های آسفالت و یا هر جایی که قصد دارند به صورت نواری یا غلتکی قاشقک الواتور را به زنجیر متصل کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت انواع کرپی الواتور

با توجه به نوسانات ارز برای دریافت لیست قیمت انواع کرپی الواتور و سایر کرپی ها با شماره 09122281187 لطفا تماس حاصل فرمایید.

خرید انواع کرپی الواتور

برای ثبت سفارش و خرید انواع کرپی الواتور اعم از کرپی های فورج، کرپی های CK45 و کرپی های آهنی در هر سایز و به هر میزانی لطفا با شماره 09122281187 لطفا تماس حاصل فرمایید. این مجموعه آماده تامین نیاز شماست.

انواع کرپی الواتور

به طوری کلی کرپی الواتور های موجود در بازار سه دسته هستند که البته پایا پیچ آمادگی کامل جهت تامین همه ی آنها را برای شما عزیزان به هر میزان و با هر استانداردی که نیاز دارید، دارد:

کرپی های رده اول یا همان کرپی الواتور فورج

این دسته از کرپی الواتور ها معمولا سختکاری ایندکشن شده یعنی اینکه آن قسمت از کرپی را که با زنجیر در اتصال بوده به صورت ویژه تری سخت کاری می کنند تا مقاومت بالاتر و سایش کمتری داشته باشد بنابراین بخاطر فرآوری پیچیده تر و کارکردی که دارند درارای قیمت به مراتب بالاتری نسبت به سایر نمونه ها دارد. فورج های موجود در بازار معمولا هم ساخت ایران بوده و هم از خارج از کشور وارد می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. گرچه که فورج های خارجی دارای ظاهری زیباتر و شکلی تری هستند اما تجربه ثابت کرده که معمولا فورج های داخلی کیفیت بالاتری نسبت به نمونه مشابه خارجی خود دارند.

فورج ها در دو استاندارد متداول در بازار موجود می باشند:

  • DIN 5699 که معمولا جنس آنها MO40 می باشد.
  • DIN 745 که جنس آنها CK45 می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کرپی الواتور CK45 T63 | سایز 18 برروی لینک کلیک نمایید.

کرپی های رده دوم یا کرپی الواتور های CK45

این دسته از کرپی الواتور ها که معمولا بین ۲۸ تا ۳۰ درجه رافل حرارت می بینند جز نمونه های رایج بازار محسوب می شوند چرا که هم قیمت مناسبی دارند و دارای کیفیت بالایی می باشند.

کرپی های رده سوم یا همان کرپی الواتور های آهنی :

این دسته از کرپی ها که رول فرم هم نامیده میشوند از آنجایی که از جنس آهن می باشد دارای مقاومت کمتر و در عوض دارای کشش و انعطاف بیشتر نسبت به سایر نمونه ها می باشد.

کاربرد کرپی الواتور ها

کرپی الواتورها به عنوان یکی از تجهیزات مهم در کارخانجات آسفالت , سیمان, گچ, آرد, شیشه و بسیاری از تجهیزات ساختمانی و صنعتی دیگر برای اتصال زنجیر به قاشقک مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی در روند کاری آن‌ها دارد.

 

کرپی الواتور CK45 T35 | سایز 10

سایزها و آکس های مختلف کرپی الواتورها

همانطور که میدانید کرپی ها داری آکس بندی و استانداردهای مختلفی هستند.صنایع پیچ و مهره پایا آماده تامین تمامی این گریدها به هر میزان که لازم دارید در هر زمان می باشد. به منظور استعلام قیمت انواع کرپی الواتور و نیز دریافت لیست قیمت کرپی الواتور ها کافی ست با تماس حاصل فرمایید.
در زیر به چند مورد از انواع کرپی ها اشاره می کنیم

کرپی ها آکس بندی های مختلفی دارند:

  • کوچک ترین نمونه به کرپی ۱۱ یا به گفته بعضی ها همان ۱۲ معروف است . در واقع ۱۱ کرپی فورج و ۱۲ کرپی آهنی می سایز کوچک می باشد. دنده این دسته از کرپی ها ۱۰ می باشد به این معنی که مهره شماره ده به آنها بسته می شود. آکس آنها بین ۳۵ تا ۴۰ متفاوت بوده بستگی به نوع کاربرد آن دارد که کاربر با توجه به آن قاشقک مورد نظر را سوراخ می کند.
  • نمونه بعدی کرپی شماره ۱۳ که کرپی فورج و کرپی ۱۴ که کرپی آهنی هست می باشد. این دسته از کرپی ها دارای آکس ۴۵ و استاندارد DIN 745 می باشند . کرپی ۱۳ دارای دنده ۱۲ می باشد. اینها بیشتر برای فیلر کارخانه آسفالت و یا جاهایی که فشار کمتری دارند مثلا کارخانه های کوچک تر در رنج وزنی بین ۶۰ تن تا ۸۰ تن مورد استفاده قرار می گیرند. ولی کارخانه هایی که بالای ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن جابجایی متریال دارند باید از کرپی ها و زنجیر های قوی تری استفاده کنند مثلا کرپی های ۱۶ و ۱۸ و ۲۰
  • نمونه بعدی کرپی ۱۶ بوده که مهره شماره ۱۴ میخورد و بیشتر برای مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای آکس ۵۵ و ۵۶ می باشد.
  • کرپی ۱۸ که هم از نوع آهنی و هم از نوع CK45 می باشد دارای آکس ۶۳ و مهره ۱۸ می باشد.
  • کرپی الواتور بعدی کرپی ۲۰ با آکس ۷۰ و ۸۰ می باشد.
  • و اما لازم است بدانید که که کرپی های استاندارد DIN 745 با آکس T91, T105 ، T126 , T147 کرپی الواتور های رایج در بازار می باشند.

 

کرپی چیست؟

برای شناخت بیشتر کرپی ها بهتر است یک تعریف روشن از آن ارائه دهیم. کرپی یک پیچ و مهره‌ی U شکل با خان درون پیچ و یا قلاویز در هر دو سر می‌باشد. علاوه بر کرپی الواتور ها که یک گونه پرمصرف و کاربردی از کرپی هاست، گونه ی دیگری تحت عنوان کرپی لوله و همچنین یو بولت موجود بوده که در درجه‌ی اول برای جمع کردن و نگهداری از لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله‌هایی که مایعات و گازها از طریق آن‌ها عبور می‌کنند. نوع دیگر کرپی ها بست سیم بکسل میباشد که همانگونه که از اسم ان مشخص است برای محکم سازی سیم بکسل از آن استفاده می شود. همچنین با توجه به کاربرد و کارکرد کرپی ها، کرپی های دیگری تحت عنوان کرپی آنتنی، کرپی وانتی، کرپی پیکانی و … موجود بوده که عمده تفاوت آنها در قسمت انتهایی آنها می باشد و هریک برای اتصال قطعات خود ساخته شده و مناسب و کاربردی می باشند.

سایز کرپی ها یا یو بولت ها

کرپی یا یوبولت به منظور ساپورت لوله های نفت و گاز در پایپینگ(piping) طراحی شدند. از این رو نام گذاری آنها نیز بر اساس سایز لوله ها صورت گرفته است. یوبولت ها بر اساس سایز لوله ای که توسط یوبولت ساپورت می شود نام گذاری می شوند.کرپی لوله برای مثال کرپی سایز “۸ اینچ به منظور مهار لوله سایز “۸ اینچ طراحی شده است. از این رو ابعاد یو بولت ها بیشتر برای مهندسان صنعت پایپینگ شناخته شده است .بسیاری از افراد در درک ارتباط ابعادی لوله و یو بولت کمی دچار مشکل می شوند.

تولید کرپی با نقشه و کرپی سفارشی

صنایع پایا پیچ مفتخر به تولید و ساخت اتنواع کرپی طبق نقشه به درخواست مشتری با هر نوع آلیاژ در سایزهای درخواستی، طبق نمونه بدون هیچ نوع خطا و ایراد در کار برای مشتریان عزیز می باشد.
این مجموعه با چندین سال سابقه در امر تولید تمامی کرپی ها، از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می نماید و زیر نظر کارشناسان با تجربه خود با بهترین کیفیت ممکن سفارشات مشتریان خود را تولید می نماید.

 

1 پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *