سازه های فولادی پیچ و مهره ای

پیچ و مهره سازه های فولادی

تکنولوژی های مختلف جوشکاری، بدون استفاده از پیچ و مهره سازه های فولادی، ناقص هستند. برای اتصال اسکلت های عظیم نمی توان به قدرت یک اتصال ذوب شده که در آستانه ی مشخصی، شکسته خواهد شد، اتکا کرد. قدرتمند ترین اسکلت های جهان را سازه های فولادی پیچ و مهره ای، می سازند.
مجموعه پایا بزرگترین شرکت ساخت وتوزیع انواع پیچ و مهره سازه های فولادی در ایران است. سایت پایاپیچ امکان خرید انواع پیچ و مهره سازه های فلزی به صورت آنلاین را فراهم کرده و برای ارسال به هر نقطه از کشور آماده است.
در این مطلب مشخصات، قیمت و خرید انواع پیچ و مهره سازه های فولادی و اسکلت های فلزی را آورده ایم.

مشخصات پیچ و مهره سازه های فولادی

آنچه نتیجه ی کار شما را از سایرین متمایز می کند، انتخاب های شماست. آگاهی از مشخصات پیچ و مهره سازه های فولادی به شما کمک می کند که گزینه های موجود در بازار را بشناسید. و انتخاب بهتری داشته باشید.

استاندارد پیچ و مهره سازه های فولادی: استاندارد پیچ و مهره سازه های فولادی بر اساس استانداردهای آمریکایی ASTM با واحد اینچ (و میلیمتر) و استانداردهای DIN برحسب میلی متر می باشد.
برای پیچ ومهره های فولادی کلاس 8.8 وکلاس 10.9 تمام دنده از استاندارد DIN933برای پیچ ومهره های فولادی کلاس 10.9 و کلاس 8.8 نیم دنده از استاندارد DIN933 استفاده میشود.

سایز پیچ و مهره سازه های فولادی: سایز پیچ و مهره سازه های فولادی بر اساس قطر آنها تعیین می گردد. قطر استاندارد پیچ و مهره اسکلت فلزی معمولی بین 12 تا 36 میلیمتر می باشد. در انواع پیچ و مهره ی با مقاومت بالا، قطرها کمی متفاوت است و قطر بزرگترین پیچ ها به 42 میلیمتر هم می رسد. متداول ترین سایز پیچ و مهره سازه های فولادی برای استفاده در امور ساختمانی، 20 و 22 میلیمتر می باشند.

جنس پیچ و مهره سازه های فولادی: جنس پیچ و مهره سازه های فولادی همان چیزی است که فاصله ی زیادی بین مقاومت این مصالح و رقبایش ایجاد کرده است. پیچ و مهره سازه های فولادی از فولاد نرمه ساخته می شود که کشش و مقاومت بی نظیری دارد. مشخصه اصلی فولاد نرمه، استفاده کمتر از کربن در تولید آن می باشد. همین موضوع باعث شده تا شکنندگی فلز را به شدت کاهش داده و انعطاف آن را به طرز چشمگیری بالا ببرد.

قیمت پیچ و مهره سازه های فولادی

قیمت پیچ و مهره سازه های فولادی به اندازه، ابعاد، جنس و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها بستگی دارد. با با توجه به نوسانات ارز و تغییرات بازار برای اطلاع از نحوه فروش پیچ و مهره اسکلت فلزی میتوانید با 09122281187 تماس بگیرید.

خرید پیچ و مهره اسکلت فلزی

خرید پیچ و مهره اسکلت فلزی مرغوب، اثر مستقیمی بر کیفیت اسکلت بندی ساختمان خواهد داشت.
طیف گسترده ای از پیچ و مهره اسکلت فلزی، که در ساخت سازه های فولادی پیچ و مهره ای به کار میروند را در سایت پایا خواهید یافت، که نشان می دهد سایت متعهد به ارائه خدمات عالی به شما است که شایسته آن هستید. برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره اسکلت فلزی تماس بگیرید.

پیچ فولادی گرید 8.8
استاندارد: DIN 931
قطر پیچ:5 میلیمتر الی 42 میلیمتر
جنس: آلیاژ فولاد کربنی
شکل پیچ : نیم دنده
کاربرد: پیچ فولادی گرید ۸.۸ جزو پیچ های مقاوم ارزیابی می شود. در بسیاری از پروژه های صنعتی و سازه های فولادی پیچ و مهره ای استفاده می شود. علاوه بر آن در تجهیزات صنایع مثل پتروشیمی، نیروگاهها و مبدل های حرارتی و.. کاربرد دارد.
قیمت: با توجه به نوسانات بازار تماس بگیرید.

پیچ فولادی گرید 8.8
استاندارد Din933
قطر پیچ:5میلیمتر الی 42 میلیمتر
جنس:فولاد کربنی
شکل پیچ : تمام دنده
کاربرد: پیچ فولادی گرید ۸.۸ جزو پیچ های مقاوم ارزیابی می شود. در بسیاری از سازه های فولادی پیچ و مهره ای و پروژه های صنعتی مثل ماشین سازی و… استفاده می شود.
قیمت:با توجه به نوسانات بازار تماس بگیرید.

 

پیچ فولادی گرید 10.9
استاندارد:DIN 933
قطرپیچ: 5میلیمتر الی 42 میلیمتر
جنس: فولادکربنی
شکل پیچ : تمام دنده
کاربرد:. در صنایع ساخت سازه های فولادی پیچ و مهره ای،اسکلت فلزی به کار میرود. گرید 10.9 از کلاس 8.8 مستحکم‌تر است.
قیمت:با توجه به نوسانات بازار تماس بگیرید.

 

پیچ فولادی گرید 10.9
استانداردDIN 931
قطرپیچ: 5میلیمتر الی 42 میلیمتر
جنس: فولادکربنی
شکل پیچ : نیم دنده
کاربرد:. در صنایع ساخت سازه های فولادی پیچ و مهره ای، اسکلت فلزی به کار میرود. گرید 10.9 از کلاس 8.8 مستحکم‌تر است.در صنایع نیروگاهی ،پل سازی ، راه سازی وصنایع ماشین های سنگین کاربرد دارد.
قیمت:با توجه به نوسانات بازار تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

بهترین سایز پیچ و مهره سازه های فولادی برای ساختمان سازی چقدر است؟
سایز مناسب پیچ و مهره سازه های فولادی برای کاربردهای معمولی بین 20 تا 22 میلیمتر می باشد.

چگونه پیچ و مهره سازه های فولادی را ارزانتر بخریم؟
سایت پایاپیچ در هر زمان آماده فروش انواع پیچ و مهره های اسکلت فلزی می باشد. کافی است به شماره های سایت تماس بگیرید.

پیچ و مهره سازه های فولادی را از کجا بخریم؟
سایت پایاپیچ طیف وسیعی از پیچ و مهره سازه های فولادی در اندازه های مختلف را در ایران به صورت آنلاین ارائه می دهد و برای ارسال به هر نقطه از کشور آماده است. برای ثبت سفارش و خرید پیچ و مهره اسکلت فلزی با شماره 09122281187 تماس بگیرید.